onsdag 6 mars 2013

Sandor/Ida v.9

                                                    Intervju med Sandor

– Hej Sandor!
– Hej Hej!

– Om det är okej så skulle jag vilja fråga dig några frågor.
– Ja, det går bra.

– Hur känner du dig efter att Tobbe flyttat till Umeå?
– Jag känner mig ensam och ledsen, eftersom han var min enda kompis.

– Men du har ju Ida.
– Ja, men Ida har jag inte träffat, hon är inte likadan, och Tobbe var den enda som var med mig.

– Aha. Är du redo för nästa fråga?
– Ja, det är jag!

– Hur tyckte du att Ida såg ut på fotot som hon skickade till dig?
– Jag tyckte att hon faktiskt var snygg.

– Hur skulle du känna dig om du skulle träffa Ida?
– Det skulle kännas lite pinsamt, eftersom jag aldrig har träffat henne förut. Men det skulle vara roligt att träffa henne och att snacka med henne öga mot öga.

– Det där var nog den sista frågan. Det var ett nöje att träffa dig Sandor hahaha. Det var jätte roligt att prata med dig. Hoppas att allting går bra i framtiden. Hej då! :)

– Åh, jag trodde du skulle ställa fler frågor. Nöjet är på min sida hahaha! Jag tyckte också att det var roligt att snacka med dig med. Det håller vi tummarna för. Hej då! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar