onsdag 3 december 2014

The 40s

Bing Crosby-White Christmas-  Translate

I'm dreaming of a white Christmas
Jag drömmer om en vit jul
Just like the ones I used to know
Precis som de jag är van vid
Where the tree tops glisten
Där trätopparna glittrar
And children listen
Och barn lyssnar
To hear sleigh bells in the snow
Efter slädbjällror i snön

I'm dreaming of a white Christmas
Jag drömmer om en vit jul
With every Christmas card I write
Med varje julkort jag skriver
May your days be merry and bright
Må dina dagar vara ljusa och munter
And may all
Och må alla
Your Christmases be white
Dina jular bli vita

I'm dreaming of a white Christmas
Jag drömmer om en vit jul
Just like the ones I used to knowPrecis som de jag är van vid
Where the tree tops glistenDär trätopparna glittrar
And children listenOch barn lyssnar
To hear sleigh bells in the snow
Efter bjällror i snön

I'm dreaming of a white Christmas
Jag drömmer om en vit jul
With every Christmas card I write
Med varje julkort jag skriver
May your days be merry and bright
Må dina dagar vara ljusa och munter
And may all your Christmases
Och må alla dina jular
May all your Christmases
Och må alla dina jular
May all your Christmases
Och må alla dina jular
May all your Christmases be white
Och må alla dina jular bli vita

I'm dreaming of a white
Jag drömmer om en vit
Christmas with you
Jul med dig
Jingle Bells
Bjällror

All the way, all the way
Hela vägen, hela vägen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar