måndag 9 juni 2014

Avsluta 10 meningar

1. Mod är...när man tar någon annans liv före ens eget.
2. Det är fegt att...inte berätta sanningen.
3. Det är nog bara jag som...känner mig ensam ibland.
4. Jag är rädd för...att vara ensam, för att inte träffa min familj efter döden.
5. Det bästa med att vara 15 år är...att man får ta saker i sina egna händer och vara ansvarsfull. Man känner sig vuxen på ett sätt.
6. Jag tycker om när...folk litar på mig.
7. När jag får beröm...så blir jag jätte glad för det betyder att jag har lyckats.
8. Jag känner mig stor när...jag får ta egna beslut.
9. Jag känner mig liten när...jag kramar min mamma eller mina bröder. och när jag ser videos
10. Kärlek är...allt. Det kan vara det viktigaste i livet.
11. Vänskap kan...vara svårt, men när man har hittat en vän som man kan lita på så är det nästan det bästa som finns.
12. Att bli lämnad...är hemskt. Alla minnen kommer aldrig komma tillbaka igen.

En Väns- Vänskap kan vara det viktigaste i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar