fredag 21 mars 2014

Krönika

Allting Ändrade Sig  -  Ej Klar

Denna dagen var perfekt. Jag gick och shoppade med Tyson i Göteborg. Vi satt som bäst ute på en bänk i stan och matade honom med glass, tills en man kom från ingenstans och stirrade på oss på ett jättekonstigt sätt. Efter några minuter så tänkte jag inte på det mer, och började istället promenera runt i stan med Tyson. Jag ville låta honom springa fritt utan koppel, men jag förstod att folk kanske skulle bli rädda plus att jag var rädd att mannen skulle komma tillbaka.

Utan varning började Tyson springa snabbare och det gjorde så att jag tappade taget. Kopplet bara gled ur min hand och Tyson sprang genom folkmassan. Jag visste då att jag inte skulle hitta honom så snabbt. Efter att jag hade letat en halv timme så kom mannen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar