söndag 13 april 2014

Min Prao-dagbok 13/4-14

Kära Dagbok

Idag har vi varit i Stenfalken igen eftersom vi var lediga i fredags. Vi skulle vara där klockan 12:00 men kom lite försent eftersom jag hade match. Istället var vi där ungefär 12:10, vilket inte var så farligt för barnen hade inte kommit ännu. Men den andra fritidsledaren som heter Emine brukar vara där med oss och hon var redan där så om barnen hade kommit innan vi kom dit så hade ändå kunnat ta sig in. De kom 14 barn tror jag, och dom flesta var pojkar som spelade pingis och vissa var ute och spelade fotboll även fast det regnade. I början hade vi inte så mycket att göra då barnen som var där inte var småbarn som behöver hjälp med så mycket. Men efteråt spelade jag, Muna och mamma kortspel och sedan ville två flickor som hette Angel och Alexandra vara med och vi hade faktiskt jätteroligt ihop. Då gick tiden mycket snabbare och när klockan väl var fyra och det var dags för oss att stänga så ville varken vi eller flickorna sluta. Efter stängning åkte vi och köpte glass och nu sitter vi hemma och denna veckans prao är färdig. Veckan efter påsk ska jag praoa på Skogstorpsskolan med nollorna och jag hoppas det blir skoj!

See yaa in 2 weeks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar