onsdag 20 november 2013

Sommaren Jag Blev Vacker v.47

Belly berättar om Taylor, hennes bästa vän, när hon var och besökte Belly i Cousins. Belly berättar att när hon kom så tyckte hon att Conrad och Jeremiah var snygga och ville satsa på någon av de. Belly ville såklart inte att Taylor skulle satsa på Conrad eftersom hon var kär i honom, men ändå så ville hon inte att Taylor skulle satsa på Jeremiah heller för han och Belly var ju bästa vänner och hon ville inte att Taylor skulle ta hennes andra bästa vän ifrån henne. Belly berättar sedan att Jeremiah lär Belly att köra. Ingen ville övningsköra med Belly förutom Jeremiah.

Conrad
Jag har valt att berätta lite om Conrad. Jag vet inte jätte mycket om honom men jag ska försöka att förklara.
Jag tror att Conrad har brunt hår, bruna ögon och rätt brun hy. I boken förklarar Belly att han är rätt lång. Den finns inte så mycket att berätta om Conrads personlighet, men jag vet att Conrad är den killen som är lite för sig själv. Han öppnar sig inte för någon och han är inte den som berättar om sina känslor, men på några få stunder så kan han vara mycket känslosam och kärleksfull. Han är rätt stilig och som Belly förklarat mycket snygg och söt.

Ordklasser från boken
Interjektion - aj
Adejktiv - glatt
Preposition - på
Verb - springa
Räkneord - tretton


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar